fikis

Ska strax väcka plutten och ge mat för idag ska vi hem till en i vår mammagrupp och fika! Pernilla kommer och hämtar oss lite innan 12. Får hoppas att det blir trevligt, kanske inte blir lika stelt som nere på vårdcentralen!

Igår blev inget gjort på mitt golv=( Glenn var och hjälpte sin pappa mellan 18.30-21.15 å då var jag på väg till sängen, jag var såå trött! Linus somnade med maten i munnen vi 19-tiden så han var nog också väldigt trött! Men han har ju sovit rätt lite på dagarna nu i helgen, har väl varit för mycket och för många runt omkring, så han har velat vara med istället. Han vill väl itne sova om inte dem andra gör det!

Men idag kommer även pappi och hjälper till med golvet såå troligtvis blir det klart idag och då blir det golvlisterna imorgon å så kan vi flytta in igen! Dock har jag sovit göörbra inne på kontoret på madrasserna! (Kan bero på att det är ett pyttefönster där och då blir det inte så ljust som i sovrummet!)

Nej nu får vi nog göra gröt!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0