FREDAG!

Återigen, fredag skönt! Men snart är det måndag! Positiv jag är va? I helgen kommer i alla fall Malin hem=) Det ska bli skoj att träffa henne! Igår åkte Glenn o köpte golvlisterna, men vi orkade inte göra något. Så vi for hem till mamma en sväng, var (som oftast alltid under veckodagarna) bara hon hemma! Innan hade vi varit nere vid klubbstugan och hämtat rullgardinen till sovrummet=) Gott så nu kan vi äntligen få mörkt i sovrummet! Sen blev det kaffe o glass och hockey!

Nu sover plutten och jag har precis varit o dammat och dammsugit det värsta i sovrummet, fyy! Men va bra det blir=) Så idag blir det väl lite grejande med listerna. Vi ska måla dem innan vi sätter dit dem tänkte vi så vi slipper kladdet och slipper att råka måla golvet med;) För det hade garanterat jag lyckats med!

I helgen ska vi förhoppningsvis få tvättat fönstrerna också så vi sedan kan sätta upp våra nya gardiner! Vill inte ha dessa mörka längre! Nee nu får jag nog fortsätta o greja, disk nästa!!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0