grått-blåst-regn

Just nu håller det upp, men vad det regnade inatt vaknade av regnet som piskade på rutan!!! =/ Har sovit väldigt dåligt inatt ryggen har inte varit på min sida, huvudet dunkar (vem är det som sitter där inne med en hammare?) jaa ingen bra start för mig! Så nu är jag också svintrött, men känner att jag inte kan gå och lägga mig nu, tror bara det blir värre! Nu hoppas jag bara att detta går över tills imorgon! För då ska jag o Glenn åka på bio och gå ut och äta=) Linus ska sova borta för första gången! Hos mormor o morfar! Det kommer nog gå jättebra, kommer nog vara jag som har mest ont av det antagligen.

Igår var vi ute o flängde känns det som! Jag fick en härlig sovmorgon till 10=) men vaknade även då med huvudvärk. Sen blev det fotboll, hem, handla och iväg till Glenns farmor o farfar (var tanken) men ingen hemma där så blev vidare till Gendalen. Där fick vi mat och sedan vakna plutten o ville ha mat, då vi inte hade med oss det åkte vi hemåt. In hämta matburkarna o ner till sollebrunn! Där kom vi lagom till rabarberpaj;) Sen hem å då började vi röja lite! Sen tv:n o sen sängen!

Läkarkontrollen i onsdags gick bra, men BVC-sköterskan gick ju inte med till läkaren som hon sa sist=( Så jag var alldeles ensam med häxan! Usch jag hatar henne verkligen! "Vi har inte träffats va?" IDIOT! Ne inte med Linus sa jag! OHHH Har aldrig i mitt liv träffat en så känslokall människa! O då är detta en läkare! Jag hade henne en del när jag gick med min värk innan jag fick min diagnos och hon trodde det bara satt i huvudet, o nu när jag fått min diagnos; "jaa då har du lite ont ibland då?" Neee hon ska inte få förvärra min dag nu!!

Ikväll blir det lugnt, tror jag får vänta med städning tills glenn kommer hem så jag kan få lite hjälp!

Nu blir det i alla fall disk!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0