hejhopp

Jag vet att jag inte skrivit på några dagar men har varken haft lust eller ork! Helgen har bestått av fotboll,kalas, fotboll, kalas, och en luugn söndag! I lördags kollade jag på alex när han spelade, P-8 o de har ju sammandrag när de spelar. Är ingen serie eller så (för barna ska spela för att det är kul och inte bry sig om ifall man vinner eller förlorar, men dem har ju bättre koll än någon!) De vann (som man kanske inte får säga då!) 3 och förlora 1 de var jätteduktiga!

Vi var en snabbis inne på lassarettet å hälsade på morfar också innan lördagskalaset! Det var han glad för! Idag har han kommit hem tror jag! Inte pratat med varken mamma eller mormor idag men han skulle få det i alla fall! Först sa dem ju att han skulle få komma hem som igår, men läkaren ville ha kvar honom en natt till!

Idag har jag fruktansvärt ont! Känns som det pulserar i hela kroppen! Tror jag ska explodera! Så idag har inte mer än diskning blivit gjort! Linus har inte heller haft en bra dag=/ Vilket gör min dag lite tyngre, men nu har han somnat så gott så!

Imorgon skall vi på läkarundersöktning 6 månader är han nu=)=) Det går så fort!!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0