Inga bebisar ännu!

De fick åka hem i lördagseftermiddag! Ena bebisen hade vänt sig och värkarna avtog!

Glenn o jag var som sagt på bio i lördags, Natt på museét 2, den var sådär! Men ingen annan film som lockade! Tror att det kommer bättre filmer snart, för de fanns många affischer med filmer som kommer snart! Vi kanske skulle åkt 1 månad senare! Nu är det snart dags för 50-årsfest! På fredag är det dags! Hoppas bebisarna håller sig kvar eller kommer nu inatt! Tråkigt om Sandra missar sin pappas 50-årskalas! Det mesta är nu gjort, så det är väl mat o dukning torsdagkväll/fredag!

Idag har vi varit o hälsat på gammelmorfar o gammelmormor! Han såg bättre ut idag men han sa att värken var ungefär densamma! Han var o tog ut stygnen i förmiddags, eller vartannat för sköterskan var rädd att det skulle gå upp. Så resten skall tas bort nästa vecka!

Glenn kollar nu på "The Village" ingen film för mig riktigt tror jag! Än så länge har den inte varit så hemsk, men nu skall hon genom skogen där "de onämnda" bor!

Nee nu tror jag faktiskt att jag ger upp, blir sängen o förhoppningsvis en god natts sömn! (trots att Linus sover bra gör inte hans mamma det)

PETTERSSON JAG HAR INTE GLÖMT DIG!!!! Saknar dig!!

So lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0