sovstund!

Nu sover prinsen igen! Han sov 3½ timma nu i förmiddags sen åt vi lite och bytte om, därefter for vi ner till ICA. Men han var såå trött när vi kom hem igen så blev den 2:a turen med vagnen idag! Håller på och tvättar just nu, funderar om jag ska ta tag i strykningen också! Solen lyser, men blååser svinkallt så har ingen lust att gå ut och sätta mig! Har inget lä någonstans, (där solen tittar fram i alla fall).

Nu sitter jag och väntar och hoppas på att få Petterssons turkiska telefonnr!! Jag tycker klockan kan bli 16 så Glennis kommer hem så vi kan äta oså kan han fortsätta med golvet;) Nu ska jag bara försöka hitta en tapet till sovrummet, någon som har något förslag??

Ne får nog ta tag i mina tvätthögar nu!

So long!

Kommentarer
Postat av: malin

kolla din mail stumpan- där finns nummret. puss

2009-05-04 @ 16:03:44
Postat av: syster yster

då måste jag ju komma upp till er och få se golvet snart :)

2009-05-04 @ 17:56:16
Postat av: Sandra

Ja, pappa kommer o hjälper Glenn idag tror jag! Så snart är det nog färdigt! Måste hitta tapeter nu med=)

2009-05-05 @ 10:51:56
URL: http://nyblivenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0