spruta 3 och 4

Nu var det gjort! Usch, men skönt att han fått vaccinationen MEN va hemskt det är när han blir så fruktansvärt ledsen! Usch vad det gör ont i mig! Han har varit (peppar peppar) mindre kinkig än sist, än så länge!! Men nu gav jag honom alvedon i maten direkt! Nu har han äntligen somnat, hoppas han får sova en liten stund i alla fall! Så idag har inget blivit gjort!! Jag fick diskat undan nu lite precis, men snart är det väl dags att laga middag!

Igår fick vi satt in den nya bilstolen (den är ju inte ny egentligen, men ny för Linus). Vi försökte sätta in den förra veckan men vi fick inte ihop det! Så igår när vi var ner hos gammlamormor fick Jenny hjälpa mig helt enkelt! Men hon hade lite problem hon med först! Men till sist gick det!

Och igår blev mitt golv färdiglagt så idag bär det av att köpa golvlister!=)=) Jättefint blev det!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0