Torsdag

Jag vill börja med att grattulera svärfar (inte för att han läser här men ändå) på 50-årsdagen. Den stora dagen för honom blir väl egentligen imorgon då festen äger rum, men vi ska dit idag och äta lite tårta och göra så mycket som möjligt!

Idag vaknar vår kära son 05.30, varför? "det är ju typiskt när vi kommer ha 2 sena kvällar i rad nu"-Glenns kommentar i morses. Men, han fick gått med upp då han kom på att han skulle hissa flaggan för sin pappa. Så nu invigs flaggan/flaggstången för oss, (för han hissa inte flaggan åt mig när jag fyllde 20;)) Nu sover i alla fall prinsen sött, jag somnade 1 timma med honom också så snart har han sovit 2 timmar.

Igår var som jag nämnde sist Vilmis "Linus storasyster" på besök. Hon var inte så glad i att han sov så länge dock, men vi hade skoj ändå. Hon måla, vi fika, gick en promenad, gick en till lekplatsen och när Linus vakna hade hon fullt upp eller Linus det beror på hur man ser det=) Hon är för skön! Jenny hämtade henne vid 13-tiden.

På kvällen åkte vi ner till mor o far en sväng, då vi känner att helgen är rätt fullspäckad. Kom lagom till rabarberpaj, lika gott som vanligt! Sen hem o nana för Linus.

Nu ska jag gå och sätta på en tvätt!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0