tröttis!

Det är rätt konstigt att när man sovit hela natten gått upp och ätit o så efter 1-1½timma är man trött igen! Nu pratar jag om plutten såklart, han borde ju va pigg lite längre o sen sova? eller? Jag klagar inte på det, i och med att jag får gjort såå fruktansvärt mycket på morgonen/förmiddagen då! Men rätt otroligt sova i 10-11 timmar o sen sova i alla fall 2 timmar minst igen? Det var mina morgonfunderingar det!!

Igår när jag skulle sopa av våran trapp (eftersom min kära sambo sopa av all torkad lera från arbetsbyxorna där, utan att själv sopa) så levde det 3 spindlar i min sopkvast=( Ohh fy vad jag hoppa till, 2 lite större och 1 pyttepytte, med rädsla för att de skulle ta sig in i huset gick jag till attack med sopkvasten som en galning, tillslut var dem döda allihop!

Sitter o funderar på om jag skulle ta mig ner tidigare o lyssna på barna jag med? HM? får se när pluttis tänkt vakna! Nu blir det nog strykning!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0