tyskland

Inatt/morgonbitti åker Glenn och Martin till Tyskland, ska handla inför Oves 50-årsfest! Jag är inte avundsjuk på att sträck-köra ner o sedan handla o sträck-köra hem! Usch o fy!

Idag ska jag och mamma o Linus åka till Alingsås och hälsa på morfar=) Som igår blev flyttad från Borås, skönt! Han har nu varit uppe och gått lite och fått övningar att göra!

Igår flytta vi in i sovrummet igen=) Fick satt upp rullgardiner och gardiner (vilket vi inte har haft sen i höstas!) Vad hemtrevligt det blev helt plötsligt, jag är supernöjd. Näästan att man inte tänker på våra hemska tapeter just nu! Våra nya sänglampor blev också uppsatta=) Skönt! Jag sov dock lite oroligt inatt men ändå skönt att komma till rätta! Så nu får jag väl börja leta tapeter eller om det kanske blir höstprojekt, hm? Kanske ska satsa på utvändig röjning nu! Men inte idag då regnet och blåsten har kommit hit=/ Så idag blir det städning här inne!

Satte precis på en tvätt med sängkläder, o när jag lyfte upp det ena påslakanet kröp det iväg en spindel (en väldigt liten, men ändå!) När jag skulle kolla vart den tog vägen o drog försiktigt i nästa påslakan, jaa då kommer MAMMASPINDEL och hon var då inte liten! Fyyy!! Så jag tror att i min tvätt är det ett spindelbo=( Det får glenn reda ut när han kommer hem!

Nu har min prins vaknat! Gotta go!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0