vinden avtar

 Operationen gick bra, han hade själv ringt hem till mormor igårkväll! Skönt! Idag skulle han få upp och gå lite, och förhoppningsvis kommer han snart till alingsås och så småningom också hem igen! Idag är det inte lika blåsigt, så min önskan slog nog in! Graderna visar dock bara 8.5 men klockan är ju bara 9.15 så vi hoppas på varmare snart!

Idag blir det nog rätt lugnt, har lite att stryka o så får det väl bli en tvätt! Får se också om mormor har tänkt att åka, för då kanske jag eller sofie ska åka med henne o så får den andra ta barna! Vi får se! Om det inte blir borås eller barnpassning ska vi åka och storhandla ikväll tänkte jag, och när vi kommer hem ska vi flytta in i sovrummet igen=D=D

Nee nu får jag ta mig ur soffan, kan inte sitta här hela dagen!

So long!


Kommentarer
Postat av: syster yster

då kanske man ska komma upp och kolla hur det blev?:)

2009-05-12 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0