3M

Motivation,  Mat, Motion. Tror att det var det 3M stod för. Igår var första mötet i sluta-röka-kursen. Hm, det kändes faktiskt rätt bra och känns som jag är motiverad men samtidigt så är jag det inte. Men tror att jag är rädd att falla dit då mamma o moster inte tänkt sluta just nu i alla fall! Men så får jag inte tänka! Vi satte egna mål tills nästa gång, mitt är att vänta minst en halvtimma innan första ciggaretten! Det blir nog tufft men jag ska försöka!

Linus var hos mormor o morfar och busade medans jag var på kursen igår och så trött han var sen! Somnade fort i bilen hem. Idag är vi lite trötta, han har redan somnat om så idag blir det nog 2 naps! Vi ska åka ner till gamlamormor o gamlamorfar sen och fika=) Känner mig fortfarande lite hängig så träningen skjuts upp till nästa vecka men då får det verkligen bli av! Åtminstone 1 gång!:p

Idag tänkte jag att vi skulle ta en kvällspromenad istället för spinning, får se vad min kära sambo tycker om detta!:) Jag ska nu ta tag i mitt kök igen, känns som man inte gör annat!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0