Det var det..

Första kalaset över, oj va trött jag är idag! Linus som inte sovit tillräckligt var lite grinig i början men efter alla kommit o lite smörgåstårta i magen så var det full rulle på alla barn! Hej å hå! Det var lyckat och sista gästerna gick hem kl 01! GÄSP, jag var trött klockan 20.00=) Men det gick ju bra detta också! Linus höll sig vaken till 23.00 tror jag så han sov (tack o lov) till 07.45 idag, mamma o pappa mycket nöjda!

Fick tyvärr ingen sladd till kameran (tog dock alldeles för lite kort) så inga kort idag! Glenn är nu nere i sollebrunn o grejar med bilen?HM? eller Peters bil, jag vet itne vilket det blir! Hoppas han kommer snart. Jenny, Mikael o barna kommer inte idag då Alex har feber=( Men de kommer en annan dag, vi har varit sjuka tillräckligt så det är bättre de kommer sen!

Imorgon kommer PETTERSSON o då blir det mer tårta, inte säkert att smörgåstårtan finns kvar dock;)=( men kladdtårta har jag i mängder! Lycka till med alla barna ikväll=)

So long!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha smörgåstårta....snälla

2009-11-21 @ 23:57:00
Postat av: Sandra

Sorry att den var slut!! Hoppas maten smakade bra istället=)

2009-11-23 @ 09:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0