Helg

Återigen fredag, veckorna går så fort! Det är alltid skönt med helg men den är borta nästan innan den började! Ikväll tänkte vi åka ner till mor o far en sväng, får väl se hur det blir. Imorgon har Glenn match ska försöka ta mig dit och kolla! Dåligt av mig att jag inte varit iväg ännu;) Men imorgon är den ju mitt på dagen så det känns bättre att åka iväg med Linus då!

I helgen SKA också vinterdäck på, sena är vi då vi var tvugna att köpa nya! På söndag blir det adventsfika hos mormor och morfar, Glögg o pepparkakor och dra önskelista! Vi "vuxna" (sofie o rasmus räknas fortfarande som barn) ska skriva varsin önskelista med saker runt 200 kr och sen drar vi alla varsin o så är man tomte åt en person! Då får alla öppna något och så blir det inte så dyrt. BRA tycker jag! Det viktigaste med julen är att träffas!
Nu ska jag göra ett röj här hemma sen har vi lite to do´s här när plutten vaknar!




So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0