Julklappar

Idag har det diskuterats julklappar med syster o bror. Tror mamma o pappa blir glada!=) Igår gick dagen väldigt fort! Var nere på BVC o vägde o mätte plutten, hade med mig mamma så efteråt gick vi till möbelaffären och jag fick köpt en lampa att ha ovanför matsalsbordet=) Nöjd, sen blev det ICA och sen promenerade vi hemåt, Linus somnade medans vi packa varorna. Så han fick sova och äta lunch lite sent helt enkelt.

På eftermiddagen kom Jenny med barna o grattade Linus, han fick en body och en "mobiltelefon" från fisherprice men inte den stora utan en mindre ihopfällbar! Toppen tycker jag då den stora känns lite klumpig och nu kanske mamma får ha sin telefon ifred! Kvällen spenderades i sollebrunn då vi firade Martin som fyllde i tisdags, där fick vi god paj och Klings glasstårta:) Underbart!

Idag var vi nere med lite grejer till mamma o sen handlade vi och åkte hem! Vi skulle haft Amanda o Lukas (grannarna) på lekbesök men Lukas somnade lagom tills de skulle komma över så vi får skjuta upp det till nästa vecka då bror o syster skulle dyka upp ungefär när han sovit färdigt!

Nu är Glenn o tränar o Linus sover. Jag kollar på Biggest Loser och funderar på kaffe o bulle=) Nu ska jag lägga upp lite bilder också=)



Gott med tårta=)


Bus med kusinen



På lekplatsen med pappa

 

 

 

 

1-ÅRSKILLE

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0