Nytt försök!

1½ vecka kvar, sen blir min skrutt 1 år!!! Det är hemskt va tiden går fort! Tänk att man inte förstår det förens efteråt! =(

Idag är jag helt slut, då jag och bror var på Ullared under gårdagen! Massa folk, men jag fick handlat det viktigaste tror jag och en del julklappar=) Men med så stor kusinskara som Linus har så är jag inte färdig än!! Rasmus verkade inte helt avskräckt för Ullared i framtiden heller så kanske blir en tur nästa år;)? Men på vägen hem hämtade vi upp en av de bästa!

Min Malin har kommit hem o som jag är överlycklig över detta! (Vet att du vill tillbaka och att det kommer vara jobbigt för dig) men jag är glad och du är ju snart tillbaka! Tack för igår och idag, MYSPYS. Linus njöt av att ha sin tant Malin här hemma! Det värmer att se!!!

Nu ska jag strax börja med maten, Linus sover som en stock! Får passa på och skala potatisen nu då lilleman ska vara med o laga mat så tar det så lång tid när han är vaken!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0