sista november

Det betyder att julen närmar sig med stormsteg=) Vilket jag verkligen gillar, men som min käraste vän skrev om igår så är det inte något som alla gillar! Då det förekommer mycket bråk i familjer runt om i landet!

Dock vill jag inte tänka på detta just nu, (då jag vet att mina tankar kommer gå dit snart igen) men jag längtar till jul o den jul jag firar! I år blir det förmiddag i gendalen o kväll i sollebrunn.

Helgen har varit fullt upp i alla fall söndagen, lördagen var lugn då Glenn spelade match och då vi passade Linus på att sova och jag gjorde mitt dagliga röj sen var vi hos mamma o pappa!

Igår var jag och Linus och kollade på fotboll DM spelades hemma (rasmus var inte med då han varit sjuk i veckan) medans Glenn bytte däck på bilen. Sen var det julklappsfix och vilket jobb det var! Ja vet inte hur mycket mer jag vågar säga här, man vet ju aldrig! Men det tog tid! Sen blev det glöggfika hos mormor o morfar och tomtedragning. Nu vet vi vem vi ska köpa julklapp till från tomten!=)

Idag har vi varit nere hos mamma o lämnat Saltkråkan, då hon antagligen kommer vara sjukskriven ett tag tilll så har hon något att fördriva tiden med! Imorgon ska vi åka till stan i alla fall det ska bli mys=)

Ikväll blir det träning och imorgon startar vi med tabletterna, (sluta-röka) forhoppningsvis ska jag slippa illamåendet! Lucia är det rökstopp!


So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0