Snart 1:a advent!

Förra året lämnade mamma, pappa, sofie o rasmus landet lagom till första advent! Då Linus var 1 vecka gammal åkte de till Thailand, men i år är dem hemma=) Jag strök mina julgardiner i lördags, jag har var ivrig inför att sätta upp dem sen jag fick mina nya hem i brevlådan (eller avi:n till dem) ! Idag eller imorgon sätter jag upp dem!

Igår var Pettersson här, alltid lika uppskattat av familjen Persson/Andersson Glenn var dock inte hemma mycket. Linus (mamma) älskade den fina (otroligt mjuka) morgonrocken, tack Malin! Vi åt mat och resterna av tårtan mums, och sedan satt vi på golvet o lekte med Linus samtidigt som vi fick tjötat lite!=)

När vi lämnat av Malin vid bussen åkte vi en sväng till mamma o pappa, pappa var dock inte hemma men hör o häpna både syster o bror + Christian var hemma. Blev fika där (ännu en denna dag) o lite dans av Linus sen blev det hem o kolla film. Hämtade tillbaka kameran (pappas) och sladd som inte verka vara rätt sladd nu när jag skulle föra över korten så inga kort i dag heller! Får be pappa leta upp rätt sladd!

Vi är fortfarande lite trötta här hemma men börjar väl vända lite. Pratade med syster yster förut och nu är nästintill mor o fars julklapp fixad=) Vågar ju inte skriva vad det är men det känns väldigt bra! Mamma är sjukskriven denna veckan för sin arm så det blir nog en del besök där i veckan, sen längtar hon tillbaks till jobbet;) haha! Idag ska vi i alla fall åka till mormor o morfar för att fika:)

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0