Startat

HAR DU JULPYNTAT???? Det var inte den glada tonen, när glenn kom hem igår! Nej sa jag, jag har adventpyntat! Men det höll inte han med om 2 tomtar står framme, o det var inte bra! Men han har ju inte ställt undan dem heller! Visste faktiskt inte själv att det skulle ligga 2 tomtar i min adventlåda men det gjorde det! Igår när jag kom hem från gamlamormor så var plutten återigen väldigt trött (å som han sov nästan 3 timmar totalt 4 under gårdagen!) så då satte jag igång med att byta gardiner, och eftersom han inte vakna så tänkte jag att jag kan ju lika gärna börja ta fram ljusstakarna och stjärnorna o vips så var allt på plats! Glenn fick äran att sätta upp julstjärnan i sovrummet då kroken från förra året var borta! Men jag har inte sett någon annan runt omkring som börjat men det är ju faktiskt på söndag=) Jag är nöjd o känner julstämningen komma smygandes men den kommer nog komma och gå flera gånger innan julafton är här!

Igår var jag också och tränade, fy vad det är jobbigt! Ska man inte känna en vändpunkt någon gång? Kanske beror på att jag ligger sjuk mellan varje pass i och för sig, men snart så! Skrev upp mig på onsdag med, sen ringde jag och skällde på svägerskan för hon var inte där. Det visade sig dock att Martin jobbade över o de var inte och hämta honom på jobbet förens vid 19-tiden så det var en okej ursäkt;) Så pratade vi om träningen på onsdag men efter jag pratat lite med Lukas så säger Sandra sen att de ska ju faktiskt ha kalas för Martin. Så jag ringde ner med en gång för att avboka mig (så jag inte glömmer av det igen). Får träna nästa vecka o så får det bli promenad i veckan istället!

Idag har jag inget särskilt på schemat förens kvällen kommer, då det är andra sluta-röka-kursen! Linusen ska vara hos mormor om inte Glenns träning blir inställd (då de har uterink i vga kanske det fortfarande inte är tillräckligt kallt och isen är för mjuk).

Jag ska åka ner en sväng till sollebrunn för att se om jag kan hitta rätt sladd till kameran så jag kan föra över lite bilder=) Sen blir det väl lite röj här hemma, det är ju inget annat!!!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0