Vaccination

SUCKSUCKSUCK!
Min kära svägerska fråga om just detta nu i lördags angående Linus, och jag trodde man fick en bokad tid! Men inte alls så! Man får gå ner den dagen då årskullen ska vaccineras o de fick hon veta när hon ringde ner till BVC. Jaja tänkte jag, då är det väl bara att ringa, men när jag ringer ner så vet dem inte? Hur fan ska vi som ska vaccinera oss veta om inte personalen vet? Jag blir så förbannad! Ja, jag är ju vikarie här säger tanten, (vikarie som är där varje måndag) så jag undrar samma sak! (när de födda 08 ska vaccineras) "Jag vet inte om det är idag eller senare i veckan"? Det är helt otroligt, de vet inte ens vilken grupp de gäller idag!
SUCKSUCKSUCK

Igår var jag i alingsås med mamma o syster, fick köpt lite kläder (VÄLBEHÖVLIGT) konstigt nog så blir det inte så mycket sådant längre! Då man istället handlar till någon annan, vem det nu kan vara;) Men lillskrutten fick allt en liten hög med kläder han med! Fast lite får han i julklapp o sen köpte jag kalaskläder till den stora dagen som närmar sig! =) På eftermiddagen hjälpte bror Glenn att hämta matsalsbord hos mormor. Då de inte får plats med detta nu i lägenheten fick vi det! Tack säger vi! Jag blev nöjd med hur det blev! Skall dock måla det vitt dagens färg är typ gulvit, men lite färg o nytt tyg på stolarna så blir det nog göörbra!=)

Rökningen går sisådär, då vi varit barnvakter i helgen å med det vaken på natten för att mata å upp tidigt så gick inte min halvtimme! Men nya tag nu! Idag gick det i alla fall 20 min! Nästan en halvtimme!

Idag blir det en tur till Jenny för en fika när min plutt vaknar sen blir det hem o lite mer röj och ikväll ska jag träna med syster o svägerska!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0