Besök:)

Har idag haft fika besök av Rebecca, vi har inte setts på 1 år! Fan va fort tiden går! Men det var jättetrevligt att träffas idag:D:D Linus visade alllt han hade o då menar jag ALLT han hällde varje låda upp o ner! Sen kom Glenn hem å vi åt lunch ihop, bara smörgås o stekt ägg men det var ändå trevligt! Det brukar ju inet vi göra!

Jag ska alldeles strax gå upp o väcka min son, så ska vi dra fram grillen o fixa iordning den då vi ska grilla kyckling ikväll:) Sen ska Glenn träna o jag o Linus mysa framför tv:n!

Idag skickades papperna in för bygglovet, jag hoppas att det går smidigt så vi kan börja SNART:D:D Imorgon blir det banken också! Håll tummarna!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0