BORTA?

Jag skrev ett inlägg igår, började på det vid lunch men sen hängde sig datorn och skrev färdigt det vid 7-tiden igårkväll! Men det är borta? Fan va konstigt! Jaja det var mest att jag ville säga att vårat hus värderades igår och vi får svar tidigast på torsdag så ni kan ju hålla tummarna åt oss:)

Fick en underbar inbjudan igårkväll om grillfest 8 maj:) ME LIKE! Jag kommer vara där! Men usch vad jag kommer sakna dig! Det vet du!

Just nu sitter jag i soffan och hostar som jag vet inte vad! Funderar på om jag ska vila mig en stund eller om det är någon ide då säkert plutten vaknar snart! Vi har vari hos mamma en stund o Linus har hoppat o sprungit på studsmattan, vilken balans han har för att vara så liten! efter denna sommaren kommer han väl vara en hejare på det där! tur den står hos mamma o pappa och inte här!

Jag sitter o funderar på när min bror kommer kunna komma hem! Han är på träningsläger i Spanien men man vet ju inte när flygen kommer kunna komma hit och om de ens kommer kunna flyga därifrån? Jag tror att egentligen så ska dem flyga i morgonbitti men så blir det nog inte!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0