FAB DAY:D

Oh vad jag älskar att ha en sådan underbar vän! TACK underbara vackra du för en helt fantastisk dag! Nästa gång tar vi vinet med oss och så drar vi uuut;D Jag och Malin har varit på Model Lab och tagit kort idag, störtskön fotograf och vi hade en skitkul dag!
Först träffades vi vid tåget, gick några turer runt i affärer och ögonshoppade! (otroligt nog ingen av oss öppnade plånboken, även om vi gärna hade gjrot det!) Sen tog vi en fika på lovely Espresso House, vanilla latte och hallonmuffins för min del MUMS! Massa tjöt där och sedan vidare för att köpa med oss en sallad (den godaste som finns??) och iväg för att kolla vart dörren till studion låg:) sen satte vi oss på en bänk o njöt i solen en liten stund innan vi gick tillbaka och in genom dörren!

Det enda minuset för dagen var att vi blivit tillsagda att man skulle få håret iordninggjort där men nee vi blev hänvisade till plattång/locktång o lite mousse o spray (tänk om inte ens det hade funnits!!) Men vi blev sminkade och sedan fick vi då alltså fixa håret själva och sedan satt vi ner en liten stund innan fotografen hämtade oss! Som var störtskön som jag sade förut! Men Malin var har vi sett henne förut?? Vår sallad hanns inte med där inne utan den tog vi i solen o den fruktansvärda blåsten utanför centralen, sen en lika god Vanilla latte nr 2 (eller Chai Latte för Malin) och tjöta lite till på centralen innan jag i sista sekund fick springa till tåget!

TACK igen för den bästa dagen på länge! Skall nu mysa i soffan innan jag stupar i säng tidigt idag!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0