Håll tummarna!

Imorgon ska jag på arbetsintervju för ett sommarvikariat:) Så håll tummarna för mig, jag är bara glad att jag fått svar från någon av alla ansökningar jag skickat in! Men självklart hoppas jag att detta leder till jobb! Tro inget annat!

Idag har jag varit i alingsås 2 ggr:p I morse/förmiddags var jag på Willys o veckohandlade och sen var vi på jordnära och köpte gungställning till Linus + Bebisgunga att byta ut en av dem "vanliga" med, sen köpte vi också en cykelkorg och lyse till min cykel:) Sen blev det middag på donken, Linus första Happy Meal trodde jag, men glenn kom med nuggets o pommes x2:p Han åt och vi fick allt i oss hans rester men ändå:p

Linus sover sen en halvtimme tillbaka och Glenn är i gendalen och hämtar brädor att fästa gungställningen i (så den inte välter eller sjunker ner i gräset) och något mer som varit där sen dem bytte panna! Sen ska vi bära den på plats, eller där vi tror vi vill ha den i alla fall!

Imorgon får alltså Glenn sluta lite tidigt så jag kan åka iväg och sen ska vi åka och fira Mikael som fyller 40 år idag GRATTIS!! Dock är det överraskningsparty:) ME LIKE!! Hoppas bara han blir glad! Fast han undrar nog varför inte vi är där idag? Även om han aldrig vill fira brukar vi komma ändå!

Sen ska vi självklart gunga massa imorgon, det ska bli skoj! På lördag ska Glenn fortsätta att köra bort kompost-högen så vi kan göra ett land där, han o pappa började lite igår så förhoppningsvis hinner han köra bort det mesta imorgon så kanske vi kan köra med jordfräsen då också!

Nu ska jag kika runt lite och sen blir det nog sängen tidigt (som vanligt nu för tiden!)

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0