ögonont

Jag och Linus skall alldelels strax bege oss ner till vårdcentralen o kolla upp hans kliande. svullna och röda ögon! Dem har inte geggat något särskilt idag men inatt och igår! Stackarn, han är just nu jättetrött också, så vi hoppas på snabbt besök så vi kan åka hem o sova! Jag med då jag knappt har kunnat sova inatt efter att Linus vaknade någong gång efter 23! Så vi är trött här båda två!!

Jag vet inte när jag skrev sist, har inte orkat eller inte haft tid! Vi hade mysigt besök av min Malin i helgen:) Fikis o lite shopping i alingsås, lekpark-middag-vin-chips mm under kvällen! På söndagen njöt vi i solen en stund innan lunch o sedan satte hon sig på en blå buss å började sin hemresa!

Vi ska nu försöka få i oss något innan vi beger oss neråt!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0