Salva- men jag tycker inte du ska använda den

SUCK va trött man blir. Blev tolkade som en överreagerande mamma när jag kom in i rummet!
-Men det här ser ju inte så farligt ut?
- Men joo det har blivit rödare även från utsidan och sen går det ju upp o ner beroende på hur mycket han kliar! Men visst det kletar inte längre!
- För egentligen ska dem ha gått med sånt här i minst 4 dagar. Innan dess får du badda!
- Men det går inte!
- Klart det göra, utifrån och in!
- Ja, jag vet hur jag ska göra det är inte det som är problemet! Men jag har försökt flera ggr på morgonen och har inte lyckats ordentligt en ända gång!
- Men tror du det skulle bli lättare med salva då eller?
- Det vet jag inte men kanske ger mer nytta?
Vi fick sen gå därifrån då Linus var rastlös o vänta i väntrummet. Så skriver hon ut recept o läst på lite.
- Det finns på apoteket
- Från fredag? undrar jag
- Nej det finns där nu men jag tycker inte du ska använda den ännu. Badda lite till o se om det blir någon skillnad!
MM visst! - Fast han ser ju väldigt infekterad ut!
(då Linus suttit sen vi kom ut i väntrummet o kliat sig! )

Jaja, salvan ska hämtas ut av Glenn sen så får  vi väl se hur vi gör! Men har dem rätt å vara så elaka`?

SUCK!!!

So long!

// TRÖTT mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0