SOVSOV

Jag somnade och sov 2 TIMMAR efter senaste blogginlägget! (dock satt jag och nicka till flera ggr när jag skrev förut) men 2 timmar!!! O det betyder att Linus fick sova 3 timmar vilket han egentligen inte får! Men nu sov mamma över tiden;) haha! Min bror o de andra ska bli räddade i Spanien nu, en buss gick härifrån i morses? tror jag det var! Skönt!

Glenn skulle byta däcken på bilen förut men nee då är den en jävla låsmutter som tydligen finns på VOLVO numera som inte gick att få bort! Men nu fick vi glädjande besked av M och han ska fixa detta åt oss imorgon:D:D:D

Jag ska nu ta mig min sjuttioelfte kopp te och lite glass till de! O se sista perioden av hockeyn med min sambo!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0