TRÖTT

Ont o trött, när ska det släppa i halsen? Glenn "kollar" på hockeyn! Det är 4:e perioden vilket betyder att så fort någon gör mål avgörs det! Glenn ligger alltså o sover brevid mig i soffan! Han har ont i huvudet och är jättetrött! Men varför gå upp o lägga sig??

Linus ville inte med mig hem från dagis idag! Han har skoj där, vilket absolut är skönt! Idag hade han hunnit ut när jag kom, oftast sover han äeller är precis nyvaken när jag kommer! Imorgon ska han dit igen och jag ska åka till stan o handla lite:)

Vi har fått bytt däck nu i alla fall:D:D Dock med lite problem men tillslut löste sig det med! SKÖNT! Vi var en snabbsväng hos gammlamormor o gammlamorfar när vi åkte från dagis förut. O hon hade fått glädjande besked! Cancern är borta! Men de fortsätter med strålningen för säkerhets skull! Men det är bara 20 dagar kvar:) SKÖÖÖÖNT!!

Ser fram emot en härlig dag med malin på lördag! Stan någorlunda tidigt för brunch kanske?? Vad tror du??

Ska försöka ta mig till sängen nu!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0