X-ider Spring

Det var en ny sort på X-ider idag, spring. Eller den har ju säkert inte kommit idag och kanske inte är den jätteny? vad vet jag? Jag kan nog inte påstå mig springa ner hyllorna på systemet! Men jag köpte i allfall 2 att prova, de var med päron, mynta o något mer? ska kolla upp detta!

Tänkte bjuda på lite mer bilder, (jag har börjat få kontroll på detta hära nu;))




Efter en dag på dagis finns inte så mycket smink kvar;)

Hjälper mamma med det sista påskpyntet

 



 

Vi som antagligen knappt kommer vara hemma i helgen har köpt "lite" godis!

 

 

På flaskan står det melon och mint, men på skylten i butiken stod det päron också.

 

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0