trött!

Jag känner mig som en hemsk mamma när jag säger detta men fyy vad dåligt jag sover när Linus sover i våran säng! Inatt sov jag dock bättre men kan bero på att Linus sov bättre och att han från 23-2.30 låg med Glenn! Men jag känner mig helt slut idag!

Jag har precis avnjutit en hallon o mango smoothie å det står 2 glas kvar i kylskåpet, som jag täntk vänta med tills Glenn kommer in. O vart han är? Dum fråga i garaget=) Porten blir nog färdig idag o det är inte mycket gips kvar att sätta upp. Hoppas på regnfria dagar också så det kan målas färdigt, dock är det för högt för att jag ska måla! Så pappa känn dig välkommen;) Håller just nu på att ladda upp lite bilder på FB från Linus sommar:)

Imorgon ska Linus till dagis, han har ätit o ingen feber o bara varit ledsen nån gång idag. Så jag antar att det är någon tand som är jobbig?! Hoppas det i alla fall! Jag ska till arbetsförmedlingen o skriva in mig i ungdomsgarantin imorgon igen o då är det tänkt att jag ska handla mat o doppresent också!

Nu ska jag kolla på Time Out!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0