:)

Nu sitter jag här vid datorn i min ensamhet, Glenn är iväg på träning. Men han är ledig imorgon så då ska vi ha mys:) Eller ja kanske inte enligt Glenn men ändå, vi ska åka till alingsås och köpa presenter och handla mat inför nästa vecka!

 Vi har idag ätit Chicken TOnight som Wilma döpt det till, men det var något som inte blev rätt för det smakade inte som det brukar men är man hungrig går allt ner;)

Här kommer lite bilder!



Jul hos gammelmoster Jenny




Tomten kommer! HJÄLP!



Hjälper farbror med äggen!



Äter lunch och kollar på kalle

 

Mer tomtar, mindre läskiga dock!




juldagspromenad, vilket blev en kortsväng i pulka då lillen somnade efter 100 m!
Då vände vi och hämtade vagnen!




Bus med kusinen!



julklappar!


 

SNÖÖ!

 

Ny hockeykille??

 



=)






Nyår, chokladmonstret!



SPIKA, SPIKA, SPIKA

 

Jag hjälper dig mamma!

 

 

Lek med pappa

 



BILEN


 

Jag vet hur man gör!

 

 

på kalas

 

 

 

 

mys!

 


DISK



Nyklippt!


 

BUSUNGAR

 

 

Älskade unge!

SÅ STOLT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0