Fredag

Mina tankar går till Linda och hennes familj! Finns här för dig!

Jag har dock fredagskänsla idag, vi har nu på förmiddagen varit på BVC och enligt måttbandet har Linus växt 5½cm sen 1 årsdagen! Ändå är han liten=) Fick idag också veta att crp låg på 41 i tisdags när vi var hos läkaren, (det ska ligga på 20) så antagligen därför han fick pencillin istället! och hosta gör han knappt någonting idag! :)

Jag har börjat att städa, fyllt på ljus lite här och där, men det är nog något jag ska kika mer på på Ullared tror jag! Idag kommer Peter och Amanda hem eller vad man ska säga? De brukar svänga in här innan de åker vidare till gendalen sen lär vi väl ses imorgon igen!

Jag ska nu fortsätta med städningen om en liten stund! Dammvippan i högsta hugg!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0