Kaffe & glass

Vi har mumsat kvällsfika här, visst ni tänker är ni inte kloka? Det är hur kallt som helst ute dock bara -9 när jag åkte hem vid halv 8 men ändå och ni äter glass! MEN med en varm kopp kaffe var det faktiskt väldigt gott! Var evigheter sen jag åt glass!

Idag skulle Linus gå på sitt schema, men jag var tveksam när jag körde dit skrutten. Men han var pigg och glad så jag tänkte att vi ger det en chans! Kl 11.20 ringer dem och säger att han är grinig, och att det kan ju vara för att han är jättetrött men han brukar inte vara den som går runt och gnyr så mamma slängde sig i bilen! Han somnade gott i bilen men vaknade dock när jag lade ner honom i sängen. Han har inte varit sig själv idag har också haft feber så YES nu börjar det, vi har varit på dagis i några dagar nu:) Men jag hade inte förväntat mig annat heller!

Jag hann i alla fall spendera minst 1 timme på arbetsförmedlingens hemsida för att söka och spana lite jobb. NÖJD faktiskt då jag var lite slarvig förra veckan! Fick också ringt och fått nytt recept på levaxinet:) så det kan jag hämta ut imorgon, när Glenn kommer hem om inte Linus får en mirakelnatt och vaknar pigg imorgon! Men annars blir det mys här hemma hela dagen!

Har varit iväg och pumpat, Bodypump en timma nu ikväll. Var ganska få men det kan vara rätt skönt också, men tyvärr hade inte Karin kommit hem än, hon kommer i veckan för Linda jag är ledsen men det är inte samma sak! Jag är ändå nöjd då jag lade på vikt på 4 låtar:) vilket antagligen kommer kännas imorgon, särskilt benen!

Har mycket tankar i huvudet idag och antagligen snurrar det ännu mer imorgon. Jag SKA tänka positivt och jag gör faktiskt det förvånadsvärt mycket (för att vara mig) men ibland kommer mörka tankar!

Nu väntar vi på sprintfinalen och håller alla tummar för Kalla och Haag!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0