Kvällen är här!

Helgen knackar på dörren, finally enligt mig! Men mitt charmtroll mår mycket bättre idafg vilket hjälper mamma rätt mycket, men är ändå trött och har ont! Jag har inte ringt och bokat tid imorgon, (kanske inte ens är något pass) men jag känner att kroppen får vila tills på söndag!

Glenn är nu ute och skottar och när han kommer in blir det kaffe och glass, gott:) Han sket i träning idag då det är sådant skitväder! Han är hemma med oss istället och ingen är mer glad än mamma o linus för detta! Linus var vaken längre nu ikväll, men det var nog för att han sov i 2½timme förut idag!

Imorgon måste det städas även om mamma i huset är helt slut!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0