Ny vecka

Godmorgon måndag! helgen har som vanligt bara sprungit förbi!! I fredags var jag och Glenn i trollhättan och handlade mat, blev en tur till överby först. Där fick jag köpt en vårjacka:) Tiidigt men nu får ju våren komma när den vill enligt mig! :) Det är toppen med presentkort!! Linus fick en ryggsäck som han stolt har gått runt med här i helgen! :) Sen på kvällen blev det kinamat i gendalen hos svärmor o svärfar. Lördag innebar klippning, pannkaksbesök hos mamma o pappa och sedan kalas för farfar!

Igår städade vi tvättstugan, jippi! Men det blev rent i alla fall, och det var väl det som var tanken. Jag fick rensat skafferiet också! På kvällen blev det träning och det blir bara jobbigare för varje gång!! USCH, men skönt efteråt!

Nu ska vi iklädda oss lite kläder här och sen blir det fika hos mormor o morfar!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0