SKIT

Jag vet inte vad som är fel med min kamera? eller kanske bara anslutningen till datorn då kameran funkar i vanliga fall! Jaa jag får nog be min pappa kolla på detta dära nu i helgen kanske! Inte roligt då jag vill ha in korten och framkalla dem!!

Har i allafall precis ätit gooda köttbullar som jag och Linus har gjort, han var väldigt stolt över att få stå på stolen brevid mamma och göra köttbullar, att mitt kök nu är ett STORT kaos det får man ta. Han ska ju snart läggas och då kan mamma få ordning på torpet igen! (inte för att mitt hus är något litet torp, men ni förstår!) Ska om jag orkar (fått önskemål av sambo) att göra fler scones idag, får väl se vad jag hinner med, har ju i alla fall gjort rent matberedaren och för er som inte vet användt den för första gången, fick på jul 2007 pinsamt men sant!!!

Imorgon jobbar Glenn bara en liten stund på förmiddagen, då han jobbat typ 2-3 timmar övertid hela veckan så då kan han ju göra så och trots få sina timmar=) Då blir det överby och köpa ryggsäck till sonen och jag ska leta jacka tänkte jag.:) Handla mat på hemvägen också. Förhoppningsvis kan farmor ta sonen under tiden då han inte är så jätteglad i att gå i affärer (inte för att sambon är det heller, men han har inget val) kanske borde göra scones till honom för att jag tvingar med honom?? Nu får jag ta min son innan han ätit upp förpackningen till flingorna!!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0