snart helg

Idag har varit en rätt så lugn dag, tog en kaffe med syster och bror i förmiddags. Ja rasmus drack ju inget kaffe men han var ju i alla fall med! De tog Linus medans jag åkte ner till skolan och lämna in min lönelapp och handlade=) Det är faktiskt skönt att få gå och handla själv ibland, går fortare för den delen också!

Sen hem och skotta, helt slut var jag. Tog nästan en timma. Sen gick jag in och åt lite och började sedan med mina scones som var väldigt goda måste jag säga! Tiptop kvällsfika det dära:p Så tack malin för att du lämnade bilagan från i lördags då jag gick på recepten igen;)

Tränat idag och imorgon blir det försök nr2 på yogan kan bli spännande, kanske kommer närmare tårna imon;)

Nu blir det snart natten här är gööörtrött!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0