superduperhelg!

Nu var det återigen måndag och jag har haft en toppenhelg! Började med eftermiddag/kväll/natt i Lindome hos min MALIN=) På kvällen kom Isak, Kristina, Pekka och Jossan, vi åt mumsig middag och sedan blev det spel och mycket skratt och snack! MUCHO trevligt! Vi gör det alldeles för sällan! På morgonen/förmiddagen när jag var påväg att göra mig iordning och packa så får Malin besked om att hon ej ska va barnvakt (tyvärr pga sjuka barn)men jag och LINUS blev desto gladare då hon följde med mig hem.=)=)

Lördagseftermiddagen/kvällen var dock väldigt lugn men det behövdes nog för oss alla! Men det blev filmmys i alla fall, Sommaren med Göran såg vi helt okej. Den var rolig men absolut inte så rolig som jag trodde den skulle vara, alla har ju sagt att den ska vara så HIMLA bra men nee.

Igår åkte malin hem igen, en heemsk hemresa för henne! Med tågkrångel så det blev väldigt försenat! Hon skulle varit hemma vid 16-tiden och var istället hemma efter 18! VÄSTTRAFIK!!!!

Imorgon ska jag besöka förskolan Linus ska börja på, prata med fröknarna och så! hoppas på bra tider:)

Nu ska jag leta gardiner lite på ellos och kolla på en annorlunda familj.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0