Surprise=)

Är ni i chocktillstånd? 3:e inlägget idag och klockan är bara 14!! Har egentligen inget viktigt att berätta, har lite jag vill fixa innan jag sätter mig ner och försöker med min kamera. Vill passa på när vilden sover! Har varit nere hos mamma på kaffe men jag glömde självklart apoteket men klarar mig några dagar till:) Har nu ätit lunch och skalat potatis så det är gjort, eftersom min kära son ska vara med heela tiden när man lagar mat så tycker jag om att förbereda så mycket som möjligt! Ska göra rent min matberedare också och göra köttbullar sen:) Men nu ska jag vika ihop tvätten som inte behöver strykas och sen ska jag som sagt diska matberedaren:D

So long!

Ps. Malin tänker använda mig av dina grannars veckoplanering;) tyckte jag var toppen!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0