Tisdag är här!

Idag blir det besök på Linus dagis, dock utan honom! Han ska vara hos farmor under tiden. Jag ska väl få en rundtur och träffa fröknarna! Dock har jag jobbat där på båda avdelningarna mer på den han inte ska vara men har ju ändå träffat fröknarna och sett avdelningarna. Men men! förhoppningsvis börjar inskolning så snart som möjligt efter detta! Tror han skulle må mycket bra av att träffa andra barn!! Sen hoppas vi ju på också att jag ska få jobb=)

Vi har för en stund sen fått i oss frukost här hemma, och ska snart ta på oss lite kläder. PLocka in all tvätt i lådor och garderober:D JIPPI!! not!

Ikväll är det Glenns tur att träna vilket betyder att jag antagligen kommer tillbringa kvällen med min kära dator, och då kanske äntligen kan lägga in lite bilder!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0