TRÄNA!

Idag blir det träning, avslutar helgen som vi startade den! TOPPEN tycker jag! Bodystep 17.00 och något smarrigt kvällsfika! Igår gjorde jag och Linus tacogratäng med fläskfile SMASKIGT nu sover han och jag funderar på att förbereda dagens middag som blir köttbullar o potatis:D

Mitt i vårat middagskaos igår funderade jag på hur rörigt man får ha det i köket när man har barn?;) Men hellre rörigt till taket och en nöjd son än ett perfekt kök och en MYCKET arg/grinig/ledsen son!:p

Jag har nu sett reprisen på herrarnas dubbeljakt igår, då kommentatorerna sa innan start att svenskarna i stort sett var helt uträknade! MEN 1 GULD och 1 BRONS helt otroligt och jag gick och lade mig igår! (småbarnsföräldrar) Men jag säger ett stort GRATTIS till Marcus Hellner till ditt guld och Johan Olsson till ditt brons=) Målgången går om och om igen på tv:n här!

Melodifestivalen igår var som de 2 första delfinalerna en besvikelse! Jag längtar tillbaka till den riktiga schlagern!

Nu ska jag gå och skala potatis eller något annat roligt:p

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0