usch!

Jag är trött (SOM VANLIGT) och jag bara sitter och hoppas på att jag ska få lite ork så jag kan börja städa i något av alla hörn i huset som ser ut som f*n! Å den här j-vla snön? VARFÖR? JAg är så trött på det här! Jag tror jag får skicka iväg min sambo till affären indag för om det fortsätter så här så orkar nog inte jag ta mig ut, och skotta är inte att tänka på för min del idag! Även om jag borde!

Ja, något positivt med dagen var att jag fick tjata bort en stund men min underbaraste vän! O förhoppningsvis om inget annat händer har vi nu fått bokat in en Ullaredstripp:) Me like!

Skulle kanske ta och ringa ner ikväll och kolla om det är något pass imorgon eftermiddag, men jag känner ingen lust riktigt. Men kan va något jag behöver så jag orkar med helgen? Får se hur jag gör!

Linus mår bättre idag, men hostan skulle jag vilja att man skulle märka mer skillnad på, fast! Det är ju så att han fick pencillin och inte hostmedicin, så kan ju vara därför? HM???

Nej vi håller tummarna att det blir bättre och att vi får sova inatt! NU har han dock sovit förvånadsvärt länge, men jag ska inte säga för mycket för han vaknar säkert då!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0