...

Jag har jobbat, i torsdags=) Kändes bra, väldigt rastlös var jag dock. Men det beror nog på att min son är en vilding;) och dem barna i stan inte är det! Annars kan man ju tro att det ska vara tvärtom. Men jaja nu väntar jag på svar från kontoret om jag blir uppskriven igen på listan eller hur det verkar. Jag måste i alla fall finnas med i systemet då de skulle räkna hur många dagar jag jobbat, så får väl se vad som sker! Linus har i alla fall fått dagisplats i Gräfsnäs, inte det vi önskat men det är det som finns just nu. Ska sätta upp honom i omplacering till hit i Mellby sen! Så nu väntar vi på att förskolan ska ringa så vi får tid för inskolning=)

På fredag blir det tjejmiddag i Lindome=) JAG LÄNGTAR! Ska bli skönt att komma hemifrån och prata om annat, och bara vara Sandra för en kväll!

Nu ska jag mysa lite framför tv:n innan läggdags.

So long!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å jag längtar också! Fast jag tror du får prata om Linus lite med...hahaha...Kul ska det bli iallafall!

2010-01-26 @ 21:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0