Rutiner

Idag ska vi börja och få tillbaka alla rutiner igen! Kanske inte är så många som försvunnit egentligen men känns så! KAnske är bara för att man är trött och inte riktigt frisk ännu. Det blir alltså ingen träning idag, men tänkte åka ner o skriva upp mig på pumpen på torsdag? SOFIE??? bodystep söndag kanske? Får väl se hur det blir. Skulle in på ICA förut men glömde av detta, hur kunde jag göra det?? Jag skyller på förkyldningen! Men som tur var så behövde jag bara juice och det klarar vi oss utan till middagen. Men har nu en större anledning till att åka ner i eftermiddag!!

Idag ska min älskade MALIN ringa när hon slutar jobba!=) Hon kom hem i lördags efter en omtumlande? resa kändes det som när jag läste vad du skrivit! Får prata om det sen!

Helgen har i alla fall varit lugn o skön, kanske pga sjukdom och annat! Ingen av oss som varit helt 100 tror jag! Linus kanske har vattenkoppor,? jag vet inte riktigt han har 4 prickar i nacken o nu såg jag ett vid ögonbrynet så vi får väl se, det verkar vara lindrigt i så fall!

Nu ska jag göra ett röj innan prinsen vaknar!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0