THAILAND

Jag sitter i soffan och väntar på Glee, ska ta mig ännu en kopp te och en smörgås till detta! Kanonförkyld nästan tappat helt smaken, bara pang idag! Igår började det antagligen, men då var det ont i kroppen och huvudvärk! Så idag har inte gjorts mycket här hemma! Har plockat undan tomtarna (ställt dem på barbordet för att sedan packas ner i rätt lådor). Granen får vänta tills lördag tror jag, då glenn kan hjälpa mig! Han är iväg och spelar match, hemma mot Tibro. Förlust som vanligt antar jag, men något som är helt underbart är att mamma o pappa idag har bokat resa till Thailand:D 29/11-14/12-2010 me like! Det hjälper mig igenom denna förkyldning!

Linus är också lite snuvig, och väldigt gnällig! Men kan ju va tänderna på honom också, igårkväll åkte Linda tillbaka till Spanien. Nu ska hon snart gifta sig! Oh vad jag önskar att jag kunde åka ner och vara med henne den dagen! Men det går tyvärr inte ihop, men kommer tänka på dig heeela dagen! På lördagen kommer Pettersson hem:) efter 2 veckor i turkland. Tillbringats på sjukhus? och buss, lång bussresa till Alanya vet jag. Men får väl höra hela äventyret när hon kommer hem! Jag längtar efter dig även om inte du vill åka hem!

Nu ska jag snora vidare och fixa mitt kvällsfika!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0