Trettondag jul

Oj, redan så längesen! Jaa tiden springer verkligen iväg. Jag har nu hunnit med ännu en övernattning (och Linus) hos mor o far, Glenn var i Borås igen och jobbade. Kom hem idag vid strax innan 16. Nu är han iväg igen, dock bara för att träna! Men imorgon är det ledigt och jag hoppas på en promenad! Antingen till Sollebrunn eller gendalen! Vi håller tummarna för att slippa snökaos!

Idag har jag, Linus och syster varit i Trollhättan, jag hämtade ut min klocka som jag lämnat in för att få armbandet kortat. Blev en fika och den obligatoriska Vanilla Latten=) Sen hem o röja lite innan Linus var i full gång o nu är det kaos igen! Blir uppröjning innan promenaden imorgon. Letade efter min usb-kabel till kameran men hittade inte ens lådan så Glenn måste ha lagt den på ett bra ställe! Får bli kort en annan dag,tråkigt bara att det ska ta sådan tid att lägga upp!

Nu ska jag vila framför tv:n en stund innan det blir sängen!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0