Varmt!

Idag är det hett! Gårdagen var väldigt varm också, då jobbade jag och hade 2 städ på förmiddagen vilket resulterade i att man var näst intill genomsvett! Men vi överlevde den dagen också!! Sen blev det att hämta Linus på dagis, sista gången i Gräfsnäs, nu ska han vara hemma med sin pappa i 6 veckor o sedan ska han börja här i Mellby till hösten:)

Idag har vi haft en fullspäckad dag, först kom Josefine med sin otroligt söta dotter på en fika:) Sen ringde Malin o ville komma hit en sväng så hon gjorde oss sällskap nån timma:) Sen kom Glenn hem från företagscupen där Mellby Rör kom 2:a. Då blev det middag o sen begav jag o Linus oss till mamma o pappa. Där åt vi lite paj o kollade lite fotboll! Nu är Glenn iväg på fest framme vid fotbollsplan o jag ska strax gå o lägga mig!

Imorgon blir det en tur till Borås Djurpark:) Mamma o pappa ska med, det ska bli mysigt!! Sen stannar vi nog någonstans o badar på vägen hem!

NU blir det snart sängen som sagt!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0