1week

Nästa vecka börjar jag jobba! Eller gå bredvid ska jag ju göra först! Ser fram emot detta samtidigt som jag är rätt så nervös! Men men det kommer gå galant!

Sitter o väntar på min syster som ska komma o hämta mig, hon ska köpa skor o ville ha med mig. Så det är väl bara att ställa upp;) Sen ska det städas, men lockar mer att sätta sig i solen faktiskt! Men jag får nog försöka röja lite innan jag gör det i alla fall! Idag är det cykelfest med bad taste-tema för studenterna, SKOJ. Undrar vad hon tänkt ha på sig? HM? FUnderar på om det blir någon träning ikväll? Igår var det bara jag o en till uppskriven på passet, men det märker vi sen! Kanske kan gå på pumpen istället i så fall. Eller vara hemma å njuta? vi får se!

Nu hoppas jag att hon kommer snart!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0