2daysleft!

Vill börja med att gratulera min syster som fått jobb:) Första dagen idag, måste ringa o kolla hur det gått sen! Nu håller jag på med maten här nu. Det blir kyckling, ris o currysås idag. lättvindigt!

Idag blev vi väckta här i huset av Malin som ringde 10.10 ojsan hejsan! Heela dagen förstörd! Men blev en promenad med M o U sen gick jag o Linus upp till mamma o pappa på jobbet o fick med oss ett prov hem för att jämnföra färgen så Glenn har nu fått beställt spegel o hylla:) Så nu kan vi börja måla här nere!

Har bara fått damma övervåningen o ska försöka få gjort nedervåningen nu ikväll så blir det dammsugning imorgon bitti innan vi åker o handlar mat!

På torsdag börjar jag gå bredvid:)

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0