Bad!

Jag vill absolut inte klaga över att min son älskar att bada! Verkligen inte, för usch vilka kamper vi hade förut när han itne tyckte om att bada. Det är bara att nu har vi den kampen när vi ska upp ur badet istället! Det är ju dock inte lika långvarigt men ändå jobbigt! Grannarna måste tro vi slår ungen! (de kan de nog tro var o varannan dag iofs när vi har diskussioner här hemma) Men men, med andra ord har Linusen fått badat idag, det var välbehövligt! Sketen från topp till tå.

Imorgon ska jag jobba! Om 12 timmar letar jag väl mig fram till rätt personalrum:) Ser fram emot detta men tycker det är konstigt att jag inte känner mig mer nervös! Men som jag o Pettersson sade så kommer det säkert när jag ska sova eller i bilen påväg dit imorgon bitti!

Nu ska jag försöka lägga sonen som står o läser bok här bredvid mig!

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0